Met trots delen we jullie mee dat we zijn genomineerd voor 'Innovator of the Year' bij de 'Museums + Heritage Awards' met onze zuurstofvrije vitrines in Museum Kaap Skil!

Er werd uitgebreid en intensief onderzoek verricht voor de optimale conservatie van enkele zeer zeldzame en opvallende vondsten in Museum Kaap Skil, waaronder één van de best bewaarde zijden jurken uit de 17de eeuw, alsook een met zilver versierd trouwkleed, die bijna 400 jaar op de bodem van de zee hebben doorgebracht.

Hoe meer stemmen we kunnen verzamelen voor onze vitrines die het mogelijk maken om deze schatten uit de zee veilig tentoon te stellen, hoe groter onze kans om deze geweldige prijs te winnen!

Registreer & stem hier.

Aarzel niet om contact op te nemen met ons als u vragen heeft over de stemprocedure en voel u vrij om dit bericht zoveel mogelijk te verspreiden.