Meyvaert draagt bij tot de "Frida Kahlo, au-delà des apparences" expositie met 2 INFINITY showcases

Twee Meyvaert INFINITY showcases stellen ornamenten die zeer dierbaar waren voor de artieste tentoon in het Palais Galliera, musée de la Mode de la Ville de Paris.

De expositie traceert de manier waarop de artieste haar imago, bijna tot een manifest, heeft gevormd, gevoed door haar culturele erfenis en dankzij haar ervaring met gender en het leven met een beperking.

Demonteerbaar & modulair, onze INFINITY showcases zijn perfect aangepast voor reizende of tijdelijke exposities, in het bijzonder omdat deze vaak uitzonderlijke werken bevatten, die onderworpen zijn aan conservatie condities en museale bescherming.

Frida Kahlo by Toni Frissell, US Vogue 1937. © Toni Frissell, Vogue © Condé Nast

Frida Kahlo by Dora Maar, 1934. © DR, collection privée © Diego Rivera and Frida Kahlo archives, Bank of México, fiduciary in the Frida Kahlo and Diego Rivera Museums Trust / ADAGP, Paris 2022