Proficiat aan 'Het Zwitsers Landbouwmuseum' voor het winnen van de 'Meyvaert Museumprijs voor Ecologische Duurzaamheid' tijdens de #EMYA2023 awards!

Voor 'Het Zwitsers Landbouwmuseum' zijn felicitaties op hun plaats. Ze wonnen namelijk de Meyvaert Museumprijs voor Ecologische Duurzaamheid bij de #EMYA2023 prijsuitreiking door het ‘European Museum Forum’ in Barcelona.

Deze eer wordt toegekend aan een museum dat blijk geeft van een uitzonderlijke inzet op het gebied van duurzaamheid en milieugezondheid. Dit komt niet alleen tot uiting in hun verzamelingen, documentatie, tentoonstellingen en openbare planning, maar ook in het beheer van hun eigen sociale, financiële en fysieke middelen.

De prijs werd uitgereikt door onze CEO Steven De Tollenaere en Managing Director Stijn Verstraete!