Abu Dhabi's presidentieel paleis open voor bezoekers

Het Presidentiƫle Paleis van Abu Dhabi is de nieuwste trekpleister van de Emiraten. Sinds maart 2019 is het Paleis ook opengesteld voor bezoekers.

De oogverblindende luxe en rijkelijke decoratie maken heel wat indruk, en ook wij speelden hierin een rol. Een gedeelte van het paleiscomplex werd toegankelijk gemaakt voor toeristen die er de kunstinstallaties, kroonluchters, een bibliotheek en diverse tentoonstellingen kunnen bewonderen. In enkele van de hallen worden collecties geĆ«taleerd van cadeaus die formeel uitgewisseld werden bij staatsbezoeken, en collecties van culturele, academische en geschiedkundige waarde. We werden gevraagd om tafelvitrines en vrijstaande vitrines te leveren om deze objecten het beste tentoon te stellen.

Meer info en foto's