Gerenoveerd Eisenhower-museum betrekt het publiek

Na het einde van een jaarlange renovatie heropende het Eisenhower Presidential Libary and Museum. Het museum biedt de bezoekers een nieuw perspectief op de nalatenschap van de 34e president van de Verenigde Staten en opperbevelhebber van de Geallieerden op D-day.

De heringerichte tentoonstellingsruimte is uitgerust met interactieve stations, videopresentaties en nieuwe vitrines.

Deze vitrines die wij leverden, bevatten persoonlijke voorwerpen en andere artefacten die behoren tot de National Archives and Records Administration. Deze instantie heeft een uitgebreide lijst vereisten qua conservatie en beveiliging waaraan alle leveranciers en aannemers moeten voldoen wanneer de objecten tentoongesteld worden in gebouwen die vallen onder het beheer van de NARA.

Binnenkort meer foto's en de volledige referentie op onze pagina Referenties