Het National Museum of American History opent vandaag zijn deuren voor de eerste permanente tentoonstelling die de geschiedenis van het Amerikaanse entertainment verkent!

De multimediatentoonstelling bevat meer dan 200 voorwerpen, waaronder de gitaar van Prince, de boksjas van Ali en de Ruby Slippers, in een unieke omgeving die de bezoekers meeneemt op een buitengewone reis doorheen de geschiedenis van de Amerikaanse popcultuur.

De nieuwe "Entertainment Nation"/"Nación del espectáculo", tevens de grootste langlopende tweetalige tentoonstelling op de National Mall in DC, is een nieuwe must-see die ons helpt inzien hoe tal van belangrijke debatten over maatschappij en politiek zijn gevormd door alle vormen van entertainment, of het nu gaat om televisie, film, muziek, theater of sport.

We zijn verheugd dat we hebben mogen bijdragen tot het grote succes van dit project door alle door Reich & Petch ontworpen vitrines te leveren in nauwe samenwerking met Cinnabar.

Als kers op de taart had ons team het geluk om één van Amerika's meest authentieke muzikale iconen te ontmoeten op het openingsevenement van deze fascinerende tentoonstelling, Mr. Dave Grohl.