We hebben de “Innovator of the Year Award” gewonnen bij de Museums + Heritage Awards in Londen, dankzij onze zuurstofvrije vitrines in Museum kaap Skil!

Met dit project hebben we een geweldige en buitengewone weg afgelegd, die absoluut niet mogelijk zou zijn geweest zonder de nauwe en toegewijde samenwerking van alle betrokken teams!

Een zeer speciale dank aan Museum Kaap Skil voor het ons toevertrouwen van de presentatie, conservering en bescherming van “De Jurk” en vele andere verbluffende “Palmhoutwrak”-schatten, en aan de organisatie van de Museums + Heritage Show voor de spannende prijsuitreiking, en, last but not least, iedereen die dit project heeft gesteund door te stemmen, promoten of eender welke vorm van hulp te bieden!

Klik hier voor een lijst van alle winnaars.